måndag 21 juni 2010

ledig och sol!

idag var jag och sofia lediga för vi jobbade natt.så skönt!kunde bara sova tre timmar o vaknade halv 12 o gick o käkade lunch.sen solade jag.mm.skönt.

somnade runt halv 6, vaknade till halv 8 men va skittrött så somnade om.och så vaknade jag nyss!hela kvällen åt skogen!jaja hoppas bara jag blir pigg imorrn.
hört det ska bli fint väder så jag ska sooola imorrn med för jag börjar inte jobba förrän halv 3.

min mage har pajat totalt men annars är allt toppen här.ska testa att dricka proviva imorrn för känns som början på magkatarr eller så..

hoppas allt är toppen med er!!!





såhär kan det se ut på stranden vid campingen som ligger ca 5 min gångväg härifrån en kväll.tog en promenad i hmm..förrgår tror jag det va.





6 kommentarer:

Arwenohusseomatte sa...

shit va fina kort! Stackars din mage. Själv brukar jag ta omeprazol :P men proviva lät ju nyttigare :D Hoppas magen repar sig!

Johanna sa...

ja sofia är en stjärna på att ta kort!
omeprazol, det kan kanske vara något.du som är sjuksyrra borde ju veta :) eller heter det undersyrra hehe.
tack!

Annelie sa...

Åhh va fina bilder :) verkar som du har det härligt bortsett från magen.. kram

Pernilla sa...

så himla fint ställe kollot verkar va på! fint att se att du har det bra :)

Anders sa...

Fan vad snygg du är! Saknar dig gumman!

Arwenohusseomatte sa...

hehe uska blir bra, men smickrande att du kallar mig sjuksyrra ;) omeprazol är samma som lozec, bara billigare :)