onsdag 30 juni 2010

: D

idag är en toppendag!

när jag vaknade såg jag att jag hade fått mess.
det va Bengt, min kompis som berättade att jag o har fått biljetter till winnerbäck!!
han är en riktig fixar-frasse den där Bengan! så vi ska gå med han och hans flickvän Rebekah och se winner.wohooo va glad jag blev!!

jag och sofia tog oss en morgonpromenad,vi hittade smultron så dom åt vi upp när vi kom tillbaka.jag åt mina med mjölk o cornflakes.mmmm!!

sen va det dags för lunch haha.ok jag erkänner, det va väl en förmiddagspromenix då..

sen va det jobb o då åkte vi till Parken zoo i Eskilstuna.
såå mkt fina djur!

slutade sent men det va så skoj att vara på utflykt med deltagarna så det va det lätt värt!!

toppendag!!

vad har ni gjort?

2 kommentarer:

Annelie sa...

vilken härlig dag!! betyder det att du missar jessikas party?? åhh, jag vill också åka och titta på djur får se om det blir kolmården i sommar, kanske ni vill följa med? Nu har jag kommit igång med mitt pyssel igen :) kram

Johanna sa...

vi åker gärna mer er till kolmården, har sagt länge att vi ska göra det så det tycker jag vi ska planera in!

jag har inte med mig min kalender så det hade jag ju helt glömt bort :(

vad pysslar du?
kram!