fredag 18 november 2011

Dagens

DAGENS VILL HA: julpynt och en onepiece
DAGENS KLÄDSEL: slappt.baggyjeans o oversize randig tröja på jobbet,hemma mjukiskläder
DAGENS SMINK: puder, mascara o rouge när jag gick till jobbet.lite mascara på sin höjd när jag kom hem
DAGENS FRISYR: uppsatt
DAGENS HÄNDELSE: Att jag ofattbart nog hann i tid till jobbet?
DAGENS LÅT: Kenta "Just idag är jag stark"
DAGENS PLANER: Jobba sen laga god mat o slappa hemma
DAGENS SAKNAD: Moster som flyttar till England idag
DAGENS DUMMASTE: Att jag och A inte orkade laga den goda maten vi planerat. Blir snabbmat istället.
DAGENS SJUKA: Nä jag är frisk
DAGENS DROG: Kaffe.
DAGENS ROLIGASTE: När de små barnen skämtar med varandra på jobbet.kul!
DAGENS FAVORIT: Hunden Dåris
DAGENS KÖP: Lunch
DAGENS HUMÖR: Uppåt men trött
DAGENS ORD: "Älg" som jag lärt mig säga på teckenspråk

Inga kommentarer: