lördag 6 augusti 2011

önskan om ett pysselrum

åå vad jag vill ha ett pysselrum!NU!jag vill få plats att sprida ut mig,
att lämna halvfärdiga projekt,
att äntligen kunna ställa upp mitt staffli som har väntat på mig i så många år o kunna stänka färg på väggarna!

jag vill sätta upp fina saker på väggarna,
ha en kristallkrona i taket,
o guldiga o svarta väggar.
(ja med färgfläckar på då)
en stringhylla på väggen med fina porslingfigurer..
och gärna stora fönster!

åå vad jag längtar.o drömmer.

4 kommentarer:

Emma sa...

Samma här... Vi har ett rum i källaren som är överfullt av saker som tillhör husets ägare. Min dröm är att köpa huset, måla det rummet i fina färger, göra många fina lampor att hänga i taket, ha väggarna fulla av hyllor för alla tyger och garner. Ha ett stort bord där jag har plats för att klippa tyger, sprida ut mina tapeter... ja, drömma kan man ju göra :)
Tack för dina kommentarer!
/Emma

Sara sa...

Hur gick det egentligen med min utmaning?! ;-) Hoppas du har en fin helg! Kram

Johanna sa...

sara:det går sådär, inte haft någon pysseltid o så hittar jag inga bra kort!

snorsk sa...

Känner igen det där... Jag har bara en massa gamla kort, måste framkalla!! Dock vet jag inte om jag har tagit så himla många nya... Tar mest med mobilen och de blir ju inte alltid toppen... Men man får ju med händelser iallafall och det är ju viktigast! :-) Du får satsa på Linköpingscrap vettu!! Då får du massor av inspiration! kram på dig