söndag 13 mars 2011

lyckad helg!

Å vad glad jag är för att helgen varit så bra.

slapphäng i fredags kväll.

igår träffade vi vänner på stan o fikade. så började jag och A att kolla dexter, säsong 3.åå vad bra det är! nu vill jag se alla avsnitt på en gång!

idag blev det lite handling, ny dammsugare o pyssel.invigningen för nya Designat var i helgen o såklart va jag tvungen att gå dit :) lite fina papper fick följa med hem också.
och blommor till mina påskkort.

nu på kvällen kom en kompis över o så började jag göra ett litet pysselprojekt till en kompis. temat är shabby chick.oj vad svårt, inte alls min stil egentligen men jag gillar pysselutmaningar!

veckans ord i är "tålamod" och jag har lite planer för hur kortet ska bli men inte hunnit göra något ännu. nu i veckan vill jag pyssla en massa!!

långt inlägg om ingenting egentligen.
ha det fint!!
kram!

2 kommentarer:

Malmö-Pillan sa...

Långt inlägg om dig helg ju sötis! och det är inte ingenting!
Blir glad av att läsa att du har det bra och livet tycks flyta på :) Får mig att undra hur projekt "home makeover" går för er där hemma i lägenheten..?! och om det blir tjejhelg i Linkan i vår..? Det röstar jag för. Puss och kram

Johanna sa...

tack :)

home makeover har stått stilla ett tag nu ;)