måndag 28 februari 2011

fy skäms!!

ett inlägg i veckan är på tok för lite!

hela helgen har jag varit sjuk.såå synd är det om mig!
åkt på alla möjliga sjukdomar verkar det som, magkrångel (ja mer än krångel egentligen men sådant är inte vidare trevligt att skriva här), feber, värk i lederna o sprängande huvudvärk på det.

idag är jag bättre även om jag inte mår som jag brukar så blev till att vara hemma från jobbet idag och imorrn :/
ynk ynk dags att sluta tycka synd om sig själv!

nu när jag iaf kan vara uppe lite är det dags att ta hand om mig själv.
ska pyssla lite mellan mina välbehövliga powernaps.

lite av resultatet får ni se ikväll, resten sparar jag tills i veckan :)

kraaam

2 kommentarer:

Malmö-Pill sa...

Hoppas du blir pigg snart! <3

Johanna sa...

ja tack det hoppas jag med! <3