onsdag 15 december 2010

Ut med det gamla..

...in med det nya!
I veckan har jag plockat igenom en hel del pyssel och valt ut saker jag inte använder och som jag bestämt mig för att försöka sälja på tradera.

oj vilket jobb!
Förpacka allt, fota, beskriva o ja jag vet inte riktigt om det är värt det.
men det är ju kul om någon annan vill ha saker inte jag vill ha kvar längre.
en hel låda blev det!!

hoppas nu jag får mycket sålt så jag kan köpa nya fina saker istället för dom jag inte använder :D

2 kommentarer:

ida somfan sa...

haha, men det är ju så himla smart att köpa kläder billigt second hand! men klänningarna och kjolarna brukar vara lite längre än vad jag föredrar att de är. Alltså, längre än till knäna klarar jag inte av, haha! Så det är ju så himlans smart att bara sy upp dem litegrann. och det är ju inte så svårt!

Johanna sa...

nä jag vill ah till knäna, max! :)

och jo, precis så svårt är det.jag har inte ens tålamod till att trä min symaskin haha