fredag 2 juli 2010

ännu en dag på kollo :)

idag började jag jobba på eftermiddagen.
vi softade,käkade,fikade en massa o grillade.
marshmallows.mmm.i love!

efter en massa kakor under dagen, det bakas här varje dag, så gav jag mig ut o sprang en sväng efter jobbet. hade bestämt mig innan för att göra det men det tog emot när jag såg att alla andra satt o drack "saft" här uppe vid vårt boende. men jag kämpade mig iväg.guud va kass min kondition blivit!

jag kommer få SPÖ bigtime när jag kommer tillbaka till fight center!!

drack te efter duschen o käkade mackor.gott!trevligt att hänga med folket här. de drog ner till bastun men jag är rätt trött så jag slösurfar lite i stället.

imorrn postar jag fler kort på mig :)

kram kram

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Ser fram emot fler underbart fina bilder :)
Du lär ju komma i tipp topp form snabbt igen när du är åter på fight club! typ som Brad Pitt, lätt! Precis så snygg känner jag mig alltid när jag är ute och springer i Malmös parker...
Nu ser jag fram emot en ledig helg och ikväll bio med älsklingen :)
Puss och kram!

Johanna sa...

ja jag hoppas på att bli lika vältränad som brad! :D

kram kram!!